Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

KREMALI KABAK


Merhaba
Genelde bu yemek icin ben giritli kabagi dedigimiz koyu yesil renkteki
kabaklari kullanirim, ama bu sefer marketime gittigimde koyu yesil
kabaklarin biraz fazla bekledigini gorunce diger kabaklar ile yapmayi
uygun buldum.
============================================================
============================================================

Malzemeler :
750 gr kabak ( disi kabak oyucagi ile taranmis, kisa dar sekilde dilimlenmis)
1 adet sogan
1 adet yesil biber ( dolmalik cinsi)
1 adet sari biber
1 adet kirmizi biber ( renk katiyorlar yemege o sebeple her renk biberi kullaniyorum)
4 dis sarimsak ( ince dilimlenmis)
2 yemek kasik zeytinyag
3 yemek kasik krema ( yagsiz olani kullandim)
1/2 yemek kasik biber salca
tuz
karabiber

Nasil mi Yaptim?

Tum sebzeleri yikadim, soganlari yemeklik dogradim, kabaklari kisa ve dar dogradim, biberleride parmak seklinde dogradim, tavama z.yagimi koydum, soganlarimi ilave ettim, soganlar renk degistirince biber salcami , biberleri, kabaklari, sarimsaklari birbirleri ile
tanistirdim tavada :) . Ocagin altini kistim, tum sebzeler
yumusamaya basladiginda kremami ilave ettim,
tuzumu ve karabiberimide, 5k dk hep birlikte fokurdadiktan sonra
ocagin altini kapayip biraz demlenmesini bekledim.
Hafif ve leziz bir kabak yemegi, eger yagsiz krema bulamazsaniz
normal krema ile yapin, diyette degilseniz o kadar yagdan birsey olmaz :)
Sevgilerimle
Zeynep Tore

0 kişi ne demiş, ne sormuş:):