Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

TUZBİBER DERGİSİ - PATATES KROKET

TuzBiber Dergisi - Patates Kroket Tarifi
Figen'le Adım Adım Tarifler'de



Merhabalar iyi haftalar olsun hepimize:)

TuzBiber Dergisindeki bu ayki tarifim Patates Kroket.
Bu tarif için zaman zaman sorular alıyordum ve senelerdir yaptığım temel tarifim TuzBiber de adım adım yapım aşamaları ile sizleri bekliyor.

Okumak veya dergiyi bilgisayarınıza indirmek için burayı tıklayınız...

Sağlıkla kalın, lezzetle kalın...

Sevgiler,
Figen Karavaş

4 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Özlem dedi ki...

Figen'cim, canımcım, sana bi merhaba demek için uğradım, çoook öptüm.

Tijen dedi ki...

İçinde patates olan herşey gibi patates kroket de insana bu zevk hiç bitmesin dedirten bir şey galiba Figen'ciğim.

Özlem dedi ki...

Selaaam,
Sayfama uğrarsanız size bi ödülüm var :))

Alev dedi ki...

Figencim

Eline saglik gidip okudum ve cok guzel olmus yazi. Bayilirim krokete ama evdekiler hic disaridakiler gibi olmuyordu. Birde senin usulunle deneyecegim. Tesekkur ederim.