Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

KAHVALTI ONERILERI BLUEBERRY (YABAN MERSINI) MUFFIN ve TUZLU KREP

TUZLU KREP


http://estelleinmutfagi.blogspot.com//
Merhabalar, bu tarif sevgili estelle'nin blog'dan alinmistir, ben sadece
kirmizi biber mantar ilave ettim, sebze yemeyen zipzip oglum icin.
Harika bir pazar sabahi kahvalti secenegi bence. Tam tarifi
sevgili Estelle'nin blogunda bulabilirsiniz.
Paylasiminiz icin tesekkurler Estelle ve Sarah...


BLUEBERRY MUFFIN



Merhaba,
bu mevsimde burada cok bulunabilen bir meyve yaban mersini,
genellikle keklerde, muffinlerde, pasta suslemelerinde cok kullaniliyor,
bende zipzip oglum icin yaptim bugun.
Verecegim olculerle kalibiniza gore 10 - 12 tane muffin cikiyor.

=======================================
Malzemeler:

  • 1,5 kup un
    1 kup blueberry( yabanmersini)
    1 yemek kasigi zeytinyag
    1 adet yumurtanin beyazi
    1/2 kup sut
    2 tatli kasik tereyag ( erimis olacak)
    1 cay kasigi kabartma tozu
    1/2 kup seker
    cay kasiginin ucu ile tuz

    ------------------------------------------------------------

    Nasil mi Yaptim?

    -Once firinimi 400 F ( 200 C ) getirdim
    -12 li muffin kalibima muffin kagitlarimi yerlestirdim
    -undan 2 yemek kasigi ayirip blueberryleri bununla karistirdim
    -diger malzemeleri bir kasede karistirdim
    -tum malzeme karistiktan sonra unlanmis bekleyen blueberryleride bukarisima dahil ettim.
    -muffin kaliplarinin 3/4 u dolacak sekilde hamurlari koydum.
    -isinmis firina surdum kalibimi.
    -20/25 dk. sonra pismislerdi.

    Afiyet olsun

    Zeynep Tore

1 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Tijen dedi ki...

sevgili zeynep,
grup yine mi yok oldu? bugün mesaj göndermeye çalistim öyle bir grup yok mesaji geldi.
sevgiler,
tijen