Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

SUSAMLI YILDIZLAR


susamli yildizlar
Bugun Yemekbiz gurubumuzdan Sevgili Nur Seydak'in Kolay kurabiye tarifini
yaptim, goruntu ve sekil sebebi ile ismini degistirim :)) Susamli Yildizlar diye isim verdim,
cocuklarimiz icin cok pratik bir tarif, benim zipzip oglum cok severek yedi.

===========================================================

Malzemeler:

2 Cay bardagi pudra sekeri
1 Cay bardagi sivi yag ( ben 1/2 olcu kullandim )
1 yumurta
1 Cay kasigi kabartma tozu
2 Cay kasigi vanilya
Aldigi kadar un

Uzerine, 1 yumurta sarisi ve susam...

Nasil mi yaptim?

Butun malzemeleri iyice yogurun, sert bir hamur oluyor, biraz dinlendirdikten sonra elinizle biraz bastirip yildiz kalipla kesiyorsunuz, uzerine yumurta sarisi ve susam ilave ettikten sonra
isitilmis firinda 175 C 15 dk da hazir oluyor, cok leziz oldular.
Tesekkurler Nur Seydak,
Afiyet olsun.
Zeynep

Posted by Hello

1 kişi ne demiş, ne sormuş:):

ZeYNeP dedi ki...

Sagol ozlemcim,
her cesit kurabiyeyi deniyorum zipzip oglum icin, tam bir kurabiye canavari, onune koyar koymaz aninda tuketiyor, bu sebeple her kurabiye tarifini deniyorum,
zeynep