Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

HAVUÇLU PATATES SALATASI



Bu tarifi Afiyetle Dergisi' nden alıp yapmıştım.
Benzer tarifler yapıyorum zaten ama , son aylarda çok hoşuma giden ve sık yaptığım salatalarımdan oldu. Çok ta kolay. Sizin de el altındaki tariflerinizden olacak emin olun...

HAVUCLU PATATES SALATASI

Malzemeler
4 adet patates
1 adet havuç
1 çay bardağı yoğurt
2 ÇK mayonez
4 diş sarımsak
2 çay kasığı nane, kırmızı pul biber ,bir tutam maydanoz, tuz

Yapılışı
Patatesler ve havuçlar haşlanır.
Küp doğranır.
Bir kaba mayonez,yoğurt ve sarımsak + nane ilave edilir arzuya göre acı ilave edilir
Ve patates + havuç karışımına bu sos dökülür ve harmanlanır..
Üzerine Maydanoz serpilir..

Ben bu salataya dereotunu da çok yakıştırıyorum.. Ve asla mayonez, yoğurt ölçüsüne uymuyorum bolca kullanıyorum:)

Afiyet olsun,
Figen

3 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Adsız dedi ki...

Figencim ben de şu sıralar yediklerime daha dikkat eder oldum :). Salata harika olur eminim akşam yemeğine. Eline sağlık..

nagice dedi ki...

çok güzel .dereotud herşeye yakılıyor...

Adsız dedi ki...

PATATES SALATASI varmıdır dünyada bundan daha güzel bir salta çeşidi bilmiyorum.
İşin içine havuç sokmadan yapılınca müthiş lezzetli oluyor. hele dereotu yokmu salatayı onsuz düşünemem