Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek
İyi Bayramlar ...





Zeynep TÖRE & Figen KARAVAŞ



















15 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Yaren dedi ki...

Ailece iyi bir bayram gecirmen dilegiyle,iyi bayramlar

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
Sizlere, sevdiklerinizle birlikte, çok mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.
Kucak dolusu sevgiler...

Bocuruk dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun:)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ramazan bayramınız kutlu olsun.
Sevgiler...

ERDIL dedi ki...

Zeynep ve Figen kizimin Ramazan Bayramlarini ailecek candan kutlariz.
Sevgilerle.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba,ramazan bayraminizi kutlarim.

Alev dedi ki...

Mutlu Huzur dolu Bayramlar dilerim.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

________________@@ @ ___________
____________@@@__@_@@@@___________
____________@@__@@_____@__________
___________@@@_@__@_____@_________
__________@@@@_____@@___@@@@@@____
_________@@@@@______@@_@______@@__
________@@@@@_______@@________@_@@
________@@@@@_______@_______@_____
________@@@@@@_____@_______@______
_________@@@@@@____@______@_______
__________@@@@@@@@_______@________
__@@@_________@@@@@@@_@@__________
@@@@@@@__________@@_______________
_@@@@@@@_________@________________
__@@@@@@_________@@______________
___@@@___@_______@@_______________
___________@_____@__@_____________
_______@@@@_@___@_________________
_____@@@@@@__@_@@_________________
____@@@@@@@___@@__________________
____@@@@@______@__________________
____@@_________@__________________
_____@_________@__________________
_____________@_@__________________
______________@@__________________
______________@___________________
______________@ __________________
HAYIRLI BAYRAMLAR.

Adsız dedi ki...

Sizin ve sevdiklerinizin Ramazan bayramını kutluyorum.Kısa bir süre önce sitenizi gördüm.Neredeyse tüm arşivi inceledim.Gerçekten çok beğendim.Bundan sonra en sıkı takipcinizim.
İyi Bayramlar...
Aynur

zehra dedi ki...

Sevdiklerinle daha nice bayramlar olsun, sana ve herkese...

Nalan Ünal dedi ki...

Sevgili Figen ve sevgili Zeynep, her ikinize ve ailelerinize mutlu bayramlar dilerim.
Sevgiler...

Tuba dedi ki...

Figen'cigim, ozlemistim seni, sonunda sesini duyamasam da senden haber aldigima cok sevindim. Canimm, Ramazan bayramini kutluyor, Allah sevdiklerinle beraber, nese icinde tekrarini nasip etsin diyorum. Sevgiyle kal,

ZeYNeP dedi ki...

Arkadaslar, hepinize cok teşekkür ederiz, inşallah onumuzdeki yıllarda yine bu sayfalarda birbirimize mesajlar yollayabiliriz, saglıkla huzurla inşallah.
Her sey gonlunuzce olsun...

sevgilerimizle,

Figen & Zeynep

Tijen dedi ki...

Canım Figen'ciğim, canım Zeynep'ciğim,
İkinizin de tüm sevdiklerinizle birlikte çok çok güzel bayramlar geçirmenizi diliyorum, hayat boyu.