Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek
"yemekvebiz" 1 YAŞINDA


Merhaba dostlar,

Blogumuz 15 Nisan itibari ile 1 Yaşında...

İlk yemekvebiz mail grubuyla yola çıktık, grup içinde tariflerin paylaşımlarını resimleriyle yaparken , grup dostlarından gelen öneriler üzerine blogumuzu açtık.

İyi de yapmışız, ben ve Zeynep yaptıklarımızı sizlerle paylaşmaktan dolayı çok mutluyuz ...

Zeynep şu sıralar oldukça meşgul, yakında dönecek aramıza, kendisi size neler yaşadığını aktarsın istiyorum , paylaşım kısmını ona bırakıyorum, bu güzelliği onun sizlerle birebir yaşamasını istiyorum...


Elimizden geldiğince mutfağımızda pişenleri aktarmaya gayret ettik ve etmeye devam edeceğiz, sağlığımız ve işlerimiz müsade ettiği sürece,

Umarım mutfaklarınıza az da olsa katkımız olmuştur,

Hepinize kucak dolusu sevgiler ...

Figen Karavaş - Zeynep Töre

23 kişi ne demiş, ne sormuş:):

cay saati dedi ki...

Yemek ve Biz´in birinci yilini kutluyorum,daha nice yillara hep birlikte, güzel paylasimlarla olmak dilegiyle
sevgi&saygilarimla
Hülya

hanimiş dedi ki...

Nice mutlu yıllara Yemek&Biz. Nice sağlıklı, afiyetli ve lezzetli tariflere..

Safran dedi ki...

Sevgili Zeynep ve Figen, hem blogunuzda yer alan tariflerinizle mutfaklarımızın zenginleşmesine katkıda bulunduğunuz, hem de bizleri bir araya getirdiğiniz Yemek-Biz grubuyla çok güzel paylaşımlara vesile olduğunuz için sonsuz teşekkürler, daha nice nice yaşlara hep birlikte...Sevgiler...:)

Adsız dedi ki...

Figen ve Zeynep, blogda yeni yasiniz kutlu olsun. Evet, siz hep aramizda kalin :)

Not: Zeynep, hadiii, dön artik...

Nezaket dedi ki...

Yasgununuz kutlu olsun, umarim uzun yillar birlikte oluruz. Emeginiz ve guzel tarifleriniz icin cok tesekkurler..

Adsız dedi ki...

Nice mutlu ve uzunnnnn yıllara :)
sizleri ve blogunuzu çok seviyorum ..

Başarılarınızın devamını dilerim..

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

tebrikler yeni yiliz kutlu olsun iyiki varsiniz..

Adsız dedi ki...

figen ve zeynep yeni yaşınız hayırlı olsun. Beraberliğimiz hep devam etsin :)

Adsız dedi ki...

Birinci yaşınız kutlu olsun Figen ve Zeynep !
Daha nice tarifler paylaşmak üzere sevgiler....

mehmet livvarcin dedi ki...

ilk yaşınız kutlu olsun figen. 1 yılda yaptıklarınız ortada. ben eminim ki 10. yıl dönümünüzü binlerce kişi hep beraber kutluycaz ve bu büyük parti ana haber bültenlerinde haber olarak verilecek :)

pınar dedi ki...

figen ve zeynep 1. yılınız kutlu olsun. güzel tariflerinizle hep yanımızda olmaya devam edin olur mu:)

Annelog Atölye dedi ki...

Sevgili Zeynep ve Figen, umarım uzun süreler sizi okumaya ve tarifleri uygulamaya devam edebiliriz. Nice yıllara!:))

Adsız dedi ki...

Zeynep ve Figen, 1. yaşınız kutlu olsun... Birlikte nice güzel senelere...

Tuz ve Biber dedi ki...

Zeynep ve Figen,
Daha nice yaşlara hep birlikte inşallah. Kutlu olsun..
Sevgilerimle

Evren

Adsız dedi ki...

Ne mutlu bizlere sizler varsiniz. Cok güzel bir sene gecirdik hep beraber, cok güzel seyler paylastik. Ikinizede cok tesekkürler böyle bir site ve grubu olusturdugunuz icin. Yeni yasi kutlu olsun "Yemek ve Biz'in". Ikinizide öptüm, daha nice senelere ve daha nice paylasimlara hep beraber.
Zeynepcim özledik seni.
Sevgilerimle her ikinizede

Hale OGSUZ dedi ki...

Figenciiimmm, canım hayırlı uğurlu olsun yeni yaşınız. Seni ve sevgili Zeynep' i de kutluyorum ayrıca. Bu arada seninle epeydir görüşemediğimizden ve yoğunluğumdan yeni işini kutlama fırsatım olmamıştı. Bu vesileyle onu da yapmış olayım :)) TEBRİKLER.. Bu arada haftasonu sizin blogtan ıspanaklı bülbül yuvasını denedim, süper oldu, işyerinde de yaptıracağım en kısa zamanda.. Ellerinize sağlık...

Çok mu konuştum ne :)) Tekrar tebrik ediyorum canım yeni yaşınızı, nice yıllara hep birlikte, güzel tariflere..

Öpüldün...

Hülya YILMAZ dedi ki...

ağız tadıyla, nice yıllara...

ÇEŞNİ dedi ki...

Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuu;))
best wishes..many kisses
aynur ünsal

ZeYNeP dedi ki...

Arkadaşlar hepinize kucak dolu sevgiler ve kocaman TEŞEKKÜRLER...

Tek tek yazmak istedima ma ben aksam olup eve gelene kadar 19 yorum birikmiş :) Hepinizin yüregine saglık, sagolun.İnşallah saglıkla hep birlikte olalım, hepimiz guzel tariflerimizi paylaşmaya devam edelim mutfaklarımızdan..

Teşekkür ederim,
Figen & Zeynep

Adsız dedi ki...

YEMEK VE BİZ'e mutlu ve lezzetli yıllar diliyorum.
Bu güzel grubu oluşturdukları için FİGEN ve ZEYNEP'e çok teşekkür ediyorum.
Umarım uzun yıllar birlikte oluruz.
Meliha

Binnur dedi ki...

Sevgili Yemek ve Biz,
Guzel yemeklerinizin devami ile birlikte daha nice yillar diliyorum. Agiz tadiniz hic bozulmasin:)

cenebaz dedi ki...

Nice yıllara. Nice nice lezzetli tariflere

Hatice dedi ki...

güzel paylaşımlarınızın devamı dileğiyle, nice nice yıllara...
sevgiler...