Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

Saygisizlik Devam ediyor!!!

Tuncay Özkan'ın sitesindeki hırsızlık !!!
Tuncay Özkan'in basinda bulundugu euroturkonline,com sitesinde
26 subat 2006 tarihinde farkedilen hirsizlik bir sekilde ort bas
edilmeye calisiliyor. Bu konu ile detayli bilgilere ve yaziya
Tijen Inaltog'un blogundan ulasabilirsiniz.
Bu sitede yayinlanan her yazidan, her resimden, her
tariften sadece ben ve Figen sorumludur.
Tuncay Ozkan'in sitesindeki yazilardan, resimlerden kim sorumlu olur sizce?

Sevgilerimle.

Zeynep Tore

3 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Adsız dedi ki...

Selam Zeynep,

Tuncay Ozkan'in ozel websitesine gittim ama euroturkonline'dan tek farki kendi sayfasinda 'mutfak' kismi yok. Bilmiyorum daha onceden o bolum vardida cikardimi yoksa euroturkonline'a eklenmis ve siteyi yapan kisinin okuyucu cekmek icin ekledigi extra bir linkmiydi sayfa icin.

Her neyse sonucta euroturkonline.com'da piskin bir bicimde yeniden binlerce yemek tarifleriyle doneceklerini soyluyolar izin aldiklari ve anlastiklari bir yemek port'ula.

Ben mesaj biraktiydim dun gece ycurl'un sayfasinda bu olayi okuyup euroturkonline'a gidince ama mesajimi yayinlamamislar bile =) halbuki hakarette yoktu icinde, asagidakini yazmistim onlara:

"Bence okuyucularinizdan ve izinsiz yemek tarifleri/fotograflarini aldiginiz ve yukaridaki simlerini belirtiginiz website sahibi bayanlarindan ozur dilemeniz lazim.

Ozur dilemek bilirsiniz bir yalnisini kabul eden birisinin buyuklugunu gosterir.

Ayrica o isimlerini verdiginiz sitelerin altina link olarak sitelerinin adreslerinide verseydiniz okuyuculariniz direk olarak simdiye kadar zevkle okuyup takip ettikleri yemek tariflerini orginal sahiplerinin sayfalarindan okuyup gorme zevkine ulasabilirler."

gerci bu tur olaylarin seninde belirtigin gibi onune gecmenize imkan yok internet gibi milyonlarca insanin kulandigi bir ortamda ve paylasim yapildigi bir ortamda ama bu deyilki birilerinin bazilarinin emegini yada resmini kulandigi ortaya ciktiginda piskin bir bicimde olayi sindirip yoluna devam etsin. bence ozru hepiniz hakkediniz.

ZeYNeP dedi ki...

Merhaba Cem
destegin icin cok tesekkur ediyorum.
Mesajinida okudum.
Kendi kafalarina uygun olmayan mesajlari elbette vermiyorlar, ilk gun olay farkedildiginde ben calinan tarifler diye yorum birakmistim, sanirim kontrol yoktu o an, onaylanmisti yorumum.
Ertesi gun tariflerle birlikte o da ucuruldu tabi...
Tesekkur ediyorum tekrar.
Umarim bir daha boyle olaylar yasamayiz.
Zeynep

Adsız dedi ki...

What a great site
»