Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

Aglayan Pasta - Ozlem Acikgoz

Merhaba
Bugun
Dostlarin Ikramlari' nda Yemekbiz uyelerinden
sevgili Ozlem Acikgoz'un sofra dergisinden aldigi tarifle
yaptigi Aglayan Pasta'yi sizlerle paylasiyoruz.
Emeklerin ve paylasimin icin tesekkur ederiz Ozlem.
Zeynep & Figen

3 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Adsız dedi ki...

Acaba Acil kalıp ölçüsünü yazabilirmisiniz...

Şimdiden cok teşekkürler
Hasibe

Pitircik dedi ki...

Merhaba,
Aglayan pastayi gecen ay biz de blogumuz da yayinlamistik. Ben yapmistim:))Gercekten cok hafif ve lezzetli oluyor. Resmini goremiyorum ama sizinki de cok lezzetlidir eminim. Ellerinize saglik!!
Sevgiler....

Pitircik dedi ki...

Tekrar ben:)
Resmini de gordum. COk hos olmus. Benimki biraz daha sulu olmustu. Belki daha cok sut ekledegim icindir.
Tekrar ellerinize saglik:))