Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

Cevizli Muffin


Bu tarif Yeşil Elma yemek programında verilmişti. Öylesine not almıştım defterime acele bir şekilde.Geçen haftalarda yaptım. Sonuç süper. Hele o üzerine hazırlanan karışım harika bir lezzet veriyor. Tam benlik bir tat, keskin tatlı:)

O kadar çok resmini çektim ki hangisini yayınlasam diye kararsız kaldım.İyi ki cep telefonum ile çekiyorum:) Ya fotoğraf makinem olsa ! Aman Tanrım! :))

Malzemeler
2 Su Bardağı Un
150 gr. Margarin oda ısında
Yarım çay bardağı pudra şekeri
Kabartma tozu
Limon kabuğu rendesi
1 yumurta
Damla çikolata

Üzeri İçin
2 yumurta
1 Su bardağı ceviz
Limon kabuğu rendesi
Vanilya1 çay bardağı pudra şekeri

Yapılışı
1. İlk malzemelerden Damla Çikolata hariç hepsini yoğurun
2. Muffin kalıbını yağlayıp hamurdan küçük parçalar koparıp kalıba yayın
3. Ortasına Damla Çikolataları koyun


4. Üzeri için; Tüm malzemeleri rondoda karıştırın
5. Harcı Muffinlerin üzerini kapatacak şekilde dökün

170 derece fırında pişirin

Afiyet Olsun,
Figen

7 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Tuhfe dedi ki...

Ellerine sağlık Figen, nefis görünüyor. Ben de sevdim bu muffinleri. Şişmanlayacağız bu gidişle :)

Hanife dedi ki...

Bayıldım bunlara. Çok hoş fikir bu şekilde yapmak..
Ellerine sağlık Figen

ZeYNeP dedi ki...

Tuhfe ve Hanife sağolun.Gerçekten nefisti.Üst malzeme özelliğini veriyor zaten:)
Şişmanlamak mı?:)))) ahhha hhh:)))

sevgilerimle
figen

Adsız dedi ki...

Sevgili Figen; Ellerine sağlık. Eşimle be hergün ceviz yemeye çalışıyoruz. Bu nedenle herşeyin içine ceviz koyuyorum. Bu muffini de deneyeceğim.

Pareo Anne dedi ki...

sen var ya bittin figencim bittin...
evde boyle nefis seyler yap, bulusmaya gelirken, "malzemem yoktu" diye eli kolu bos gel...
seni tum arkadaslara soylemezsem.
ammaaa, bendeki bulusmaya bir cheesecake ya da muffin sozu verirsen, soyleyip soylememeyi bir dusunebilirim:)))
ellerine saglik.
bu gidisle muffin kalibi aldiracaksiniz bana, oyle gorunuyor...
sevgiler
Zeynep Acaroglu

ZeYNeP dedi ki...

Zeynep cimm:))))
Ama dün cok yoğundum ve Kres arayışlarım vardı o yüzden:)) Ama sana söz sana gelirken muffin yapacağım tamam.Hep chees. olmaz.

Ama artık alın muffin kalıplarından iyi olur. Eylem de az evvel yazmıs bana, oda alacak sonunda:)

haftaya görüşmek üzere canım,

Sevgilerimle
Figen

Adsız dedi ki...

Figen'cigim ellerine saglik. Cok cok güzel olmuslar. Cikolatali cevizli fikir harika. Her zaman alistiklarimizdan, üzeri en fazla kremayla kapli muffinlerden cok farkli. Özgün tariflere yakisir :)