Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

Memorial Day Tabagi


Merhabalar,
Bugun Amerika Birlesik Devletlerinde Memorial Day, bende bu sebeple Amerikan geleneklerine gore bir menu olusturdum.

Malzemelerim :
6 lb Beef Brisket ( dana'nin gogus kismi)
1 cup barbeku sos (hazir olanlardan kullandim)
4-5 dis sarimsak ( dovulmus)
2 tatli kasigi kekik
karabiber
tuz
Patates Salatasi Icin :
5 adet buyuk patates ( haslanmis,kup dogranmis)
1 cup sour cream
1 cup yogurt
1 cay kasigi toz hardal
tuz

Chili ( kiymali barbunya)
1 su bardagi kuru barbunya
1 butun sogan
250 gr kiyma
salca
kasar rende
3-4 dis sarimsak

Nasil mi Yaptim?

Etimi bir gun onceden tum malzeme ile karistirdim sardim sarmaladim, koydum buzdolabina, ertesi gun komsum sagolsun mangalinda yaklasik 8 saat pisirdi, mangal yok ne yapalim derseniz, firinizi et yemekleri isisina getirin, firinda 4-5 saatte etiniz istediginiz kivama gelecektir.

Patates salatasi icinde, haslayip dogradim, diger malzemeleri karistirdim, yogurt ve sour creamin yagi ile idare edip hic yag koymadim salatama, lezizdi.

Kiymali barbunyada meksika usulu, texas da bu cok hakim, kiymali barbunya yemegi yapiyorsunuz, sonra uzerine rende chedar kasar ilave ediyorsunuz.
Afiyet olsun
Zeynep Posted by Hello

3 kişi ne demiş, ne sormuş:):

Adsız dedi ki...

Sitenizde çok güzel ve değişik tarifler var. Özellikle chili tarifini deneyeceğim. Barbunyanın sadece zeytinyağlısını yaptım ve yedim şimdiye kadar.Başarılar ve sevgiler...

Nilay dedi ki...

Brisket tarifin cok guzel Zeynep Abla. Bunu mutlaka denemeyenler denesin. Ben buna bayiliyorum.

Adsız dedi ki...

Resimleriniz ve tarifleriniz aşağıdaki şahıs tarafından çalınıyor. Maalesef benim de başıma geldi. Sizi uyarmak istedim
http://yemekdeposu.blogcu.com/1625132/

sevgilerimle.