Pratik, lezzetli, pırasalı yemek

Meyaneli Pırasa yemeği

Aşure

IMG_5905

Hareli Kek

IMG_4711

Tavuk Kalamar

Tavuk Kalamar

Çikolata Soslu Elmalı Kek

elmalı kek

Güncelleme - Geremez








Bugün, bir anda aklıma geldi. Blogdaki Geremez tarifinin fotoğrafı çok eski ve cep tel ile çekilmişti.
Evde Geremez vardı, sağ olsun kayınvalidem yapıp göndermişti. Az kaldı ama, olsun fotoğraflamaya yeterdi:) 

Kış aylarında yapmıyorum ben, çünkü burada güzel, lezzetli biber bulamıyorum. Pazara gidebilsem belki ama ne yazık ki artık pazara da gidemiyorum. Velhasıl lezzetli tarla biberleri çıkmadan yapmıyorum.

Bu arada bilgisayarımı değiştirdim, önceki oldukça ağırlaşmıştı. Şimdilerde yeni bilgisayarımı çözmekle meşgulüm:) 

Ve bir dolu işle günlerim geçiyor. Ha ne yapıyorsun diye sorsanız şöyle kulak dolduracak bir şey de diyemiyorum.

İnşallah yakında diyeceğim:)
Hepinize kucak dolusu sevgiler göndereyim en iyisi:)

2005 te yayınladığım tarif için buraya buyrunuz ...

Figen Karavas


0 kişi ne demiş, ne sormuş:):